ضمانت نامه شرکتی آلما الکتریک دارای شرایطیست که به شرح هریک خواهیم پرداخت. همچنین عکس این برگه گارانتی را در این صفحه مشاهده خواهید نمود. گارانتی ذکر شده برای تمام محصولات فروشگاه اینترنتی کالاموج بجز محصولات شیائومی به مدت 18 ماه خدمات رسانی خواهد داشت. لازم است قبل از شروع به استفاده از محصولات الکترونیک، دفترچه راهنمای محصول را مشاهده فرموده و در صورت بروز مشکل یا نیاز به دریافت راهنمایی، با فروشگاه اینترنتی کالاموج تماس بگیرید (66174672 021).

لطفا برای دریافت هرگونه سرویس فقط با شماره تلفن 40333169 021 و 40333168 021 تماس بگیرید. شرایط استفاده از ضمانت نامه شامل موارد ذیل است:

ضمانت نامه آلما الکتریک برای کالاموج

  • محصول دارای 18 ماه ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش از تاریخ خرید می‌باشد.
  • هزینه تعمیرات و قطعات تعویض شده در زمان گارانتی دریافت نمیگردد.
  • به دلیل محدودیت های وارداتی و سایر شرایط غیرقابل پیش‌بینی ممکن است تامین قطعات یا زمان تعمیر دستگاه طولانی شود.
  • در مدت زمان گارانتی هزینه حمل و نقل دستگاه در صورت ارسال از شهرستان به تهران به عهده شرکت خدمات پس از فروش آلما الکتریک و در داخل شهر تهران به عهده مشتری می‌باشد.

توجه: جهت بهره‌مندی از خدمات گارانتی، شماره سریال مندرج در زیر دستگاه به انضمام نام کامل مشتری، استان محل سکونت، تاریخ خرید، مدل دستگاه و شماره ضمانتنامه را به شماره 09022400431 پیامک کرده و نسبت به ضمانت اطمینان حاصل فرمایید. جهت بهره‌مندی از خدمات گارانتی وجود کارت گارانتی معتبر و فاکتور خرید ممهور به مهر فروشگاه الزامی می‌باشد.

عواملی که شامل ضمانت نمی‌شود:

بهره‌برداری غیراصولی و مغایر با دستورالعمل یا راهنمایی محصول و عدم رعایت توصیه های تکنسین.

هرگونه خرابی و خسارت وارده ناشی از نواسانات برق، ضربه، شکستگی، خراشیدگی، ریختگی رنگ، سایدگی سطح تفلون،خرابی قطعات و تجهیزات ظاهری و تزیین، خرابی ناشی از جرم‌گرفتگی مجاری آب (پمپ آب و شیر برقی)، سوختگی، وقوع حوادث قهریه، آسیب دیدگی ناشی از محیط های مرطوب، تماس و نفوذ مواد شیمیایی و آب، نفوذ جانوران موذی (سوسک و سایر حشرات)، مصارف غیر خانگی و آسیب دیدگی لوازم استهلاکی و مصرفی مانند خوردگی و شکستگی کوپلینگها، پارگی صافی ها و فیلتر ها، کند شدن تیغه ها و…، هر گونه استفاده نادرست به تشخیص سازمان خدمات پس از فروش، هرگونه خط خوردگی، دستکاری هولوگرام، تغییر مندرجات کارت یا عدم تکمیل کارت و فقدان مهر فروشگاه روی کارت گارانتی و فاکتور خرید.

در صورتی که دستگاه در 3 ماهه اول خریداری دارای عیوب ذاتی غیرقابل تعمیر بوده و یا پس از 2 بار تعمیر از یک ناحیه رفع نقص نگردیده باشد با تشخیص کارشناسان مربوطه با دستگاه مشابه آن تعویض خواهد شد. امور مشتریان آلما الکتریک:  40333169 021 و 40333168 021