1-توجه داشته باشید که ثبت سفارش درهر زمان در سایت به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین کالاموج از سوی کاربر است.لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

2-افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست ، به این معنی که تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند ، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.

3-اگر بعد از ثبت سفارش مشتری از طریق یکی از راه های ارتباطی با کالاموج تماس برقرار نماید یا بلعکس و طی مذاکره دو طرفه برای ارسال یک محصول دیگر که با محصول ثبت شده در سفارش مغایرت دارد برسند ملاک ارسال کالاموج محصول توافق شده جدید می باشد و موارد ثبت شده در سایت نامعتبر میگردند.

4- کالاموج همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و کالاموج تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند. در این راستا آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل ( تایید شده توسط شرکت حمل و نقل ) باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش کالاموج اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش کالاموج ارسال شود.

5- کالاموج کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا48 ساعت پس از تحویل، فرصت تست در اختیار مشتری قرار می دهد و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود. لازم به ذکر است که با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در وب سایت کالاموج ، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و مشمول 48ساعت مهلت تست و بازگشت کالا می‌شوند.

6- کالاموج خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

7- کالاموج در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها و تراکنش‏‌های مالی از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به ما اطلاع دهید.

8-تمامی سفارشات قبل از ارسال از کارگاه ” تست فروشگاه ” عبور کرده و از نظر ظاهری و کارکرد دستگاه کاملا تست شده و سپس بسته بندی می شود . و در نهایت به پست تحویل داده می شود . لذا هرگونه آسیب دیدگی ظاهری و شکستگی کالا مطابق بند 4 این قرارداد خواهد بود.

*توجه توجه توجه*

کلیه کالاها دارای بیمه شکستی پستی میباشد و خریدار موظف به باز کردن کالا در حضور مامور پست است و میبایست در صور شکستگی از تحویل آن خودداری کند ، در صورت تحویل گرفتن بدون چک کردن ،گناوه مال هیچ گونه مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد.